2011 m. vasario 2 d., trečiadienis

Trapus vyšnių pyragas su pudingu

Vyro gimtadieniui kepiau pyragą pagal Neringą , tik kai ką pakoregavau.

Reikės:
2 stiklinių miltų
2 kiaušinių
1 a. šaukštelio kepimo mltelių
2 a. šaukštelių vanilinio cukraus
70 g. minkšto sviesto
1/2 stiklinės cukraus
žiupsnelio druskos
apie 500-700 g. vyšnių
1,5 pokelio pudingo (aš naudojau 4 pakelius pudingo)
400 ml. pieno (man prireikė 800ml)


Aš naudojau vyšnias su agrastais nusunktas iš uogienės ir šiek tiek šaldytų serbentų :) Uogas galite naudoti kokias tik norite.
Išsiverdame pudingą. Aš turėjau vanilinį. Pudingą išverdame pagal instrukciją nurodyta ant pakelio tik pieno naudojame per pus mažiau. Pagamaintą pudingą atvėsiname.



Pasiruošiam tešlą. Miltus sumaišytus su kepimo milteleiais sumaišome su sviestu, tai darom su pirštais. Kiaušinius suplakams su cukrum, druska ir vaniliniu cukrum. Gauta tešla išklojam formą, patepta sviestu. Aš naudojau 24cm torto formą. Ant viršaus išdėliojam uogas ir užtepma gautą pudingą. Torto viršų galima apibarstyti iš gautos tešlos trupiniais, atgnybus gabalėlį ir sušaldžius, bet aš aviršų apibarsčiau kokoso drožlėmis.
Orkaitę įkaitinkite iki 180°C temperatūros ir kepkite pyragą apie 30-45 minutes.


Labai skanus pyragas!

1 komentaras: